2.7.08

Αλχημείες και Λιοντάρια

Σκόπευα να σου μιλήσω για τον κύκλο που είδα ξαφνικά σήμερα να κλείνει.Δεν έχω όμως και τίποτα να σου πω σχετικά.'Ντάξει, μπορώ να αφήσω υπονοούμενα,εξάλλου έτσι διασκεδάζω.Μπορώ και να μην το κάνω.Φοβερές προοπτικές, ο καθένας θα συμφωνούσε.
Είναι φάση οι κύκλοι,φασάρα μη σου πω.
Και είμαι μέσα, ή κοιτάω απ'όξω και νομίζω ότι ανοίγουν και κλείνουν και στριφογυρνάνε και εκείνοι δεν έχουν ιδέα ότι μιλάω γι'αυτούς και δεν τους νοιάζει να ξέρουν τι λέω.
Πάω να χαθώ και να αναληφθώ στις ρεματιές και στα γκρέμια.Τα πλατάνια μου με φωνάζουν.

3 comments:

Lyric Person said...

Οκ, είδα 0 Εξυπνάδες, και σκέφτηκα ας πω μια, που βέβαια λένε ότι μια ίσον καμία, όμως η εξυπνάδα του αρχηγού (εγώ είμαι αυτή) μετράει για δύο (όπως και η ψήφος του άλλωστε)!
Δεν μου αρέσουν οι κύκλοι, με θλίβουν. Ξέρεις, όπως είπες, πάντα ανοίγουν και πάντα κλείνουν. Είναι σαν τα λεωφορεία και τις στάσεις περίπου. Κάνεις την διαδρομή σου με κάποια άτομα, διασχίζεις μαζί τους εύκολους και δύσκολους δρόμους, μέχρι που κάνεις μια στάση, και κατεβαίνουν, διαλέγουν άλλο λεωφορείο. Βέβαια υπάρχουν και άτομα που ανεβαίνουν, όμως ας μη χαιρόμαστε! Θα κατέβουν στην επόμενη στάση! Τέλος πάντων, εν τέλει ακόμα και το λεωφορείο κύκλους κάνει! Σημασία έχει ότι τα τρίγωνα είναι κλάσεις ανώτερα (ειδικά τα Πανοράματος!) ούτε προβληματισμοί, τουτέστιν ανάλυση τουτέστιν συμπεράσματα τουτέστιν μελαγχολία.. ούτε τίποτα.

Πάντως κι εγώ το διασκεδάζω όταν γράφεις με υπονοούμενα.. ;)

andre piquet said...

Εγώ πάλι λέω πως να σε θλίβουν οι κύκλοι είναι σα να σε θλιβει η βροχή κι ο άνεμος (η ζέστη μέρες πού'ναι).Υπάρχουν έτσι κι αλλιώς.
Σχετικά με τα τρίγωνα συστήνω τα ερωτικά που δεν παχαίνουν κιόλας.
Ωραίος συνειρμός αυτός με τους προβληματισμούς.
Γεια σου Αρχηγέ!

paperflowers said...

Τα πλατάνια συμβολίζουν τεράστιους κύκλους είναι η αλήθεια... Μεγαλύτερους απ'τη ζωή μας...