25.10.07

H καρδιά του βασιλιά του βουνού ράγισε

-Τι μου λες τώρα!!! Α πάεν'από δω...
-Εχθές αγόρασα αυτοκίνητο.Είπα να στο πω.Ακόμα δεν τό'χω πάρει χαμπάρι.Νοιώθω κάπως αμήχανα.Και τι να κάνω εγώ τώρα μ'αυτό;
-Να πας να το κάνεις ένα σερβισάκι.Να πας εκδρομές.Να κατεβαίνεις κάθε μεσημέρι,γύρω στις 3 (είναι καλά;) στο κέντρο,εκεί Βενιζέλου με Εγνατία,όπου οι πεζοί εξαϋλώνονται.Ξέρω εγώ τι εννοώ.Με τα παράθυρα κλειστά.Άμα ιδρώνεις κιόλας βελτιώνεις τη θέση σου.Έχει και μανιβέλα.
-Άι σιχτίρ.
-Και μετά;
-Και μετά ήρθε ο...
-Επίσης: Εντός των αμέσως (πόσο σχετικές είναι οι λέξεις! Εχθές έμαθα κάτι για ένα είδος πλάσματος που λέγεται Σημειωτική) επομένων λεπτών θα πάρω φόρα και θα χτυπήσω κατ'επανάληψιν το κεφάλι μου στην εικόνα που είχα σχηματίσει για τον εαυτό μου τα τελευταία (άντε και λίγα ακόμη) χρόνια.Για μια φορά ακόμα.
-Γίνομαι κατανοητός;
-Ό,τι και να μου πεις,θα με γελάσεις.

No comments: