29.10.07

real real gone

που στην παρούσα περίσταση σημαίνει real real gone. Τι να μεταφράζω τώρα... Δεν είναι ο καθένας από εμάς real gone με τον τρόπο του; Ο δικός μου είναι αυτός που ξέρεις.Η βίδα έπαιξε.Οι φίλοι λεν πως έπαιξε καλά.Οι φίλοι φίλε μου... οι φίλοι είναι εμείς.Κι ας μην άκουγα τίποτα εκτός απ'το Γιάννη και το Βίκτωρα.Κι ας μη μου φάνηκε να είναι απ'τα καλύτερα παιξίματα.
"Καληνύχτες πολλές..."
Είναι νωρίς το πρωί και σιγά μην πάω για ύπνο.Διατηρώ -γιατί έτσι αποφασίζω- το δικαίωμα να θεωρώ το πουλί που κελαηδάει απ'έξω καλό οιωνό.Θα θεωρώ ό,τι θέλω.Real real gone...
πιοτά και τσιγάρα και τσιγάρα και ο Skaribas και οι Αθηναίοι φίλοι που δε γνωρίζω.
Πριν πολλά χρόνια αστειευόμασταν με την "καληνύχτα". "Καληνυχτάκηδες" ήμασταν.Τώρα είναι αλλιώς.Πώς θα μπορούσε να μην είναι;Μ'αρέσει.Δε μ'αρέσει όπως θα μ'άρεσε το "γειά"."Όχι.Συγγνώμη (από ποιον;) που πάλι -πάντα- δε μιλώ για το προκείμενο.Ή μήπως...Σιχτίρ μήπως.Με κούρασες και σ'αγαπώ.Είσαι ο φίλος μου.Το προκείμενο είναι αλλού.Όχι εδώ.Τούρνας ο δικός σου.Μου αρέσω,γιατί να το κρύψω;

4 comments:

andre piquet said...

και την άλλη μέρα ξυπνά ο μπλόγκερ-καλλιτέχνης,βλέπει το ακατανόητο (ζήτω!) κείμενο,για τη συγγραφή του οποίου δε θυμάται τίποτα και λέει:"Some people like cupcakes better. I, for one,
Care LESS for them!"

x-ray said...

τι έιπιες πάλι; real gone;

Anonymous said...

gone away? ή ελεγεία-δοκίμιο επί του υπαρκτού (όχι σοσιαλισμού)φανταστικού

Anonymous said...

Good for people to know.