18.1.08

Στραβός Γιαλός


Εγώ θα πάω.Έστω και μόνος.Σιγά μην αρμενίσω ίσια.Όχι εγώ φίλοι μου.Πα μουά.Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω.Και γύρνα από δω και γύρνα από κει.Τα γυρίζω.Δημιουργώ έτσι -ο Δημιουργός- μια δίνη,μια ρουφήχτρα.Και εκείνη κάνει τη δουλειά της.Μόνη της.Δε χρειάζεται να την παρακαλέσω,καθοδηγήσω,ψήσω,παρασύρω.Εκείνη κάνει τη δουλειά της.Εγώ ξεγελιέμαι μόνο πως τη δημιουργώ.Δε συμβαίνει όμως έτσι.Γελιέμαι.Από μόνος μου,πώς αλλιώς;Ίλιγγος.Κωνσταντίνος Ίλιγγος,φανερός πράκτωρ.Έτσι μου συστήθηκε και γω πάλι -τι άλλο;- γελάστηκα.Χα!
"Θα γίνεις Κυρίαρχος" της έλεγα σοβαρά.Μάλλον θά'χει γίνει κυρίαρχος κάπου,σε κάτι,δε μπορεί.Ο καθένας είναι Κυρίαρχος.Και μη με ρωτήσεις σε τι κυριαρχεί,μπορώ και μόνος.Εγώ,ας πούμε,ξέρω κάνα δυο πράγματα που εύκολα μπορούν να μασήσουν πως είμαι ο Κυρίαρχός τους.
Παραλήρημα τέλος.

2 comments:

x-ray said...

Μήπως στράβωσε ο γιαλός;

paperflowers said...

Είμαι κυρίαρχος
Είσαι κυρίαρχος
Είναι κυρίαρχος

Κατά το "καλύτερα να μασάς"...