14.9.07

Σήμερα


Κλείσε τα μάτια και σχημάτισε στο μυαλό σου την εικόνα,καθώς διαβάζεις παρακάτω: Είναι εκείνη η κίνηση που γέρνεις το κεφάλι σου στο πλάι και σηκώνεις τον ώμο και σκουπίζεις ή ξύνεις το αυτί σου.Μην παραμυθιάζεσαι.Το κάνεις γιατί είναι ωραία.Βοηθάει να έχεις και βρώμικα,ή με άλλο τρόπο δύσχρηστα χέρια.
Κάπως έτσι ήταν. Σα να έκανα αυτήν την κίνηση και ταυτόχρονα έκανα μια κίνηση προς τα πίσω,τραβώντας το χέρι μου.Μέσα από μία περιρρέουσα,κυριολεκτικά απτή ομορφιά.Κι έκανε το χέρι μου κινήσεις κυματιστές καθώς τραβιότανε.Ήταν πολύ ωραία κι είπα να στο πω.

4 comments:

Anonymous said...

κι εγώ είπα να σου πω για εκείνη τη στιγμή που ξυπνάς τη νύχτα για κατούρημα και μέσα στο σκοτάδι είναι όλα τόσο γνώριμα και τότε πραγματικά καταλαβαίνεις ότι ζεις ότι υπάρχεις πραγματικά δεν είναι παραμύθα δυστυχώς είναι απτό ολο αυτό που βιώνεις και επιβεβαιώνεται με ένα απλό νυχτερινό κατούρημα που ο χρόνος και ο κόσμος νόμιζες ότι είχαν σταματήσει επειδή εσύ κοιμόσουν αλλά όλα συνεχίζουν κανονικά και κανείς δεν σε ρώτησε και τρως κανονικά στη μάπα τη συνειδητοποίηση της ύπαρξης μέσα στην απόλυτη ασημαντότητα και μοναξιά που προσφέρει η σταματημένη νύχτα που δεν το πιστεύεις ότι είναι αλήθεια ότι είσαι εσύ σ' αυτό το σπίτι που κάνεις αυτές τις αυτονόητες κινήσεις που τώρα φαίνονται τόσο βαριές ένα κατούρημα είναι χαλάρωσε αλλά σε βαράει στο στομάχι υπάρχεις και πάρ'το χαμπάρι δεν είναι ανέκδοτο και μετά γυρίζεις στο κρεβάτι κι έχεις αλλάξει και κοιμάσαι αλλιώς και το πρωί ξυπνάς και έχεις χάσει την πυκνότητα αυτής της συνειδητοποίησης αλλά ξέρεις ότι θα ξανάρθει άλλο ένα νυχτερινό κατούρημα να σου το θυμίσει κι έτσι το ίδιο μέχρι ποιος ξέρει τι.

andre piquet said...

-είναι καλό να μην πίνει κανείς πολλά υγρά πριν πέσει για ύπνο.
-δίκιο έχεις.βέβαια εγώ όταν ξυπνάω το βράδυ για κατούρημα,όχι να συνειδητοποιήσω την ασημαντότητα και το πραγματικόν τής ύπαρξης δε μπορώ,ούτε τα μάτια δεν ανοίγω.ελπίζω μόνο μες το ζαλισμένο μου κεφάλι νάμαι στ'αλήθεια σπίτι,όπως μου φαίνεται και να μην δουλεύω νύχτα,κάτι που θα σήμαινε πως ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ.
-δε γαμιέται η κωλο-ύπαρξη.σιχτίρ.
-ahret,φαντάσου έναν κόσμο όπου είναι συνεχώς νύχτα και συνεχώς σ'έχει ξυπνήσει ένα κατούρημα

Anonymous said...

φρίκη θα είναι αυτός ο κόσμος. καλά που δεν έχω φαντασία.

andre piquet said...

τι να σου πω κυρ΄ ahret,εσύ ξέρεις.