23.9.07

Χαμογελώ μέσα από το κράνος


Ωραία αυτά τα εσάκια.Μου δημιουργούν μια αίσθηση πλεύσης,έτσι όπως γέρνει η ψηλή street μηχανή με την καρατιμόνα μια από δω και μια από κει.Και με το πίσω λάστιχο στα τελευταία του,δεν ξέρω αν πατάει ή γλυστράει συνέχεια.Εγώ,πού'μαι και χέστης οδηγός.Ο δήμος Εξαπλατάνου είναι πολύ εντάξει,αποφαίνομαι.Πίνω νερό στη Φουστάνη.Ωραία και η Φουστάνη.Τα λάδια δεν είναι μέχρι πάνω,αλλά καλά είναι.
Πολύ μ'αρέσει αυτή η αίσθηση πλεύσης.Πώς σε κουνάει η βάρκα,κάπως έτσι μου φαίνεται. (μ'αρέσει το κούνημα της βάρκας).Νομίζω πως θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο.

9 comments:

Anonymous said...

Αν πλέει το μηχανάκι μπορεί να φταίει κανά ρουλμάν!! Χώσε Andre.

andre piquet said...

βρε κουτέ ανώνυμε (την ανωνυμία σου μέσα) δεν πλέει: εγώ έχω την αίσθηση που μοιάζει με πλεύση καιμ'αρέσει.Κρίμα που στο 'δωσα και βόλτα το καλοκαίρι

Anonymous said...

Μα το συρόμενο χάος του νιαρλαθοτέπ!!! σίγουρα δε πλέει, μηχανάκι είναι. Οι βάρκες και τα πλοία πλέουν που μας πάνε όπου πρέπει να μας πάνε τα πλεούμενα που σέβονται το εαυτό τους. Τα λάστιχα τα έχεις κοιτάξει;

andre piquet said...

Μα την αρκούδα,δεν τρώγεσαι!Ζήτω οι βάρκες!Τα καϊκια και τα βαπόρια,οι σκούνες,τα αντιτορπιλικά και τα τουριστικά καραβάκια!Ζήτω τα μέρη που μας πάνε!
Η περιβόητη αίσθηση της πλεύσης (σίγουρα δε μου κάνεις πλάκα;) δεν είναι ίδιον της συγκεκριμένης μηχανής.Είναι από τους σοβαρότερους λόγους που μ'αρέσει να καβαλάω μηχανή γενικά.Είναι το γούστο μου.Δεν υπάρχει στ'αλήθεια,όπως και ο,τιδήποτε άλλο.

Anonymous said...

Καλά ρε παιδιά αυτό είναι το πρόβλημά σας; Εμένα πιο πολύ με ανησύχησε το σχόλιο περί επιθυμίας αγοράς αυτοκινήτου... τσ τσ τσ! Άσε που δεν κατάλαβα τη σύνδεση. Νομίζεις ότι με το αυτοκίνητο θα πλέεις καλύτερα; Χα!

Anonymous said...

Ποιός μίλησε για πρόβλημα; Και στο αυτοκίνητο υπάρχει η πλεύση, αλλά δεν έχεις αυτή την αίσθηση του τιμονιέρη στη φουρτούνα, ξέρεις, αέρας στα μαλλιά, άντε στο κράνος, τσίπρο να ζεσταθούμε έπειτα δίπλα στη σόμπα κλπ

andre piquet said...

θες επειδή είναι ωραία τα εσάκια και γουστάρω να πλέω στο δρόμο,θες επειδή σκέφτομαι τα τσίπουρα,θες επειδή γυρνάω από Χαλκιδική Κυριακή απόγευμα το καλοκαίρι,θες επειδή βρέχει και πάω με 120 χωρίς να βλέπω τίποτα,πάντως χαμογελάω μέσα από το κράνος.Στο αμάξι φοράμε κράνος;

Anonymous said...

Μα τις χίλιες γλιστροανάποδες στροφές και τις πεντακόσιες εικοσιπέντε χωμάτινες διαδρομές andre, έχεις δίκιο!!!

andre piquet said...

μα πού να τό'βρω...