29.12.07

(από σήμερα θα) Είμαι το παρελθόν


και η απόφασή μου είναι οριστική και θα παραμείνει αμετάκλητα οριστική μέχρι ν'αλλάξει.Με το Φως δε μού'κατσε.Έπρεπε να σου το πω για να ξημερώσει.Στο Φως είμαι καλός,δε λέω,μα με το παρελθόν χαλαρώνω.Καταλαβαίνεις,αποδίδω καλύτερα έτσι.Το Φως τό'χω,μα δεν ξέρω άμα είναι δικό μου.
-Έχει σημασία;
Το παρελθόν με βλέπει και γελά,γνωριζόμαστε,χαλαρώνω έτσι,σου τό'πα.Και ναι,θα σου το πω και αυτό:το μάγουλό μου νοιώθει καλύτερα να ακουμπά στο παρελθόν απ'ότι στο Φως.(ξέρεις,άμα είσαι κάτι,το Φως,το παρελθόν,Εκείνο Που Δε Λέγεται,Το συναίσθημα που κρύβουμε όλοι μας υποχρεωτικά και που σχετίζεται με την ανεξερεύνητη Ποθητή Περιοχή,οτιδήποτε,τότε εκείνο το κάτι το αγγίζεις με το μάγουλο,Βασικά αυτό είναι που κυρίως κάνει αυτός που είναι το Φως,το παρελθόν,κλπ).
Το Φως έχει απαιτήσεις.
-Ναι,αλλά είναι το Φως.
-Ναι,το παραδέχομαι.Μαγκιά.Αλλά έχει απαιτήσεις.Δεν είναι εγώ.
Είναι Σάββατο.Καληνύχτα.

3 comments:

x-ray said...

Νόμιζα ότι τα φώτα είναι στις 6 Ιανουαρίου.

andre piquet said...

Το Φως λέμε...
Όχι τα Φώτα,το Φως
όχι γιορτή,το Φως
όχι αργία,το Φως
όχι χριστιανοί,όχι παιδάκια,όχι αγάπες και λουλούδια,όχι έθιμα του τόπου μας.
Το Φως το 'Αγριο,το ερεθιστικό,το που δεν του αντιστέκεσαι.
Να,ερεθίστηκα.

paperflowers said...

Ούτε στο φως, ούτε στο παρελθόν αντιστέκεται κανείς.. άσε που είναι και τα δύο ερεθιστικά.. οπότε...ό,τι ταιράζει στο μάγουλό σου..